اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تصاویر| تیراندازی در اتاوا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

در یک حادثه تیراندازی در منطقه «سنترتاون« ایالت «اتاوا» کانادا دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

تصاویر| تیراندازی در اتاوا یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حادثه تیراندازی در خانه‌ای در منطقه «سنترتاون» ایالت «اتاوا» کانادا دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، حادثه تیراندازی قبل از ساعت 07:30 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی به نیروهای امنیتی گزارش شد و پلیس گزارشی دریافت کرد مبنی بر اینکه تعداد زیادی در یک حادثه تیراندازی زخمی شدند به طوریکه تیم امنیتی پارلمان کانادا برای کارکنان خود هشدار «کشتار جمعی» صادر کرد.

طبق این گزارش، مرگ یک نفر در صحنه حادثه تأیید شده است و سه نفری که در اثر جراحات به بیمارستان منتقل شده‌اند، در وضعیت بحرانی و وخیم جسمانی قرار دارند و نیروهای امنیتی پلیس همچنین گزارش کرده اند که یکی از زخمی‌های حادثه که دچار جراحات خفیفی شده بود به بیمارستان کودکان در شرق «آنتاریو» منتقل شده است.

تحقیقات نیروهای امنیتی کانادا درباره این حادثه تیراندازی در جریان است و پلیس می‌گوید گرچه عامل مظنون این حادثه گریخته است اما اوضاع تحت کنترل است و نگرانی در خصوص ادامه این حادثه تیراندازی وجود ندارد.

پلیس کانادا به شبکه «سی بی سی» گفت که معتقدند که این حادثه تیراندازی هدفمند بوده است و هر چهار قربانی این حادثه، مرد بوده‌اند.

نیروهای پلیس کانادا با صدور بیانیه‌ای قبل از ساعت 11:00 صبح، خواستار «کمک عموم مردم» برای شناسایی و تعیین محل عامل مظنون این تیراندازی شدند.

«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در یک پیام توییتری از نیروهای امنیتی و تیم پزشکی برای عکس‌العمل سریع و فوق‌العاده قدردانی کرد و گفت که با تمامی آنهایی که در این حادثه آسیب دیده‌اند، همدردی می‌کند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول